Audyt stron internetowych www

Audyt strony www

Audyt strony www

jest to najkrócej mówiąc sprawozdanie z wartości serwisu internetowego pod wieloma względami. Strona się wolno otwiera? Nie możemy odnaleźć naszej strony w wyszukiwarce? Chcesz sprawdzić jak Twój serwis internetowy radzi sobie wśród panujących standardów optymalizacyjnych? Należy zrobić audyt strony internetowej pod względem ewentualnych błędów, które mogą wpływać tak na długi czas otwierania się naszej strony, błędy indeksowania poszczególnych stron naszej witryny.

Oferujemy kompleksową usługę dotyczącą diagnozowania stron internetowych www. Usługa obejmuje sprawdzenie najbardziej istotnych parametrów strony internetowej.

Audyt stron internetowych – co powinien zawierać?

Audyt powinien zawierać spis błędów błędów, analizę  pod względem możliwości pozycjonowania  i określenie jej potencjału witryny do pozycjonowania w wyświetlanych wynikach wyszukiwarek.
Prosty raport powinien zawierać informacje podstawowe informacje dotyczące kondycji strony:

    • szybkość indeksowania strony przez wyszukiwarki
    • prawidłowa nazwa strony, odpowiednie umieszczenie znaczników
    • szybkości działania strony
    • sprawdzenie słów – fraz generowanych przez witrynę
    • sprawdzenie największych konkurentów wg. wygenerowanych słów kluczowych przez witrynę
    • występowanie prawidłowych opisów identyfikujących główne treści witryny
    • kontrola ilość i siły słów kluczowych i fraz w treści witryny
    • ilość zindeksowanych stron przez wyszukiwarkę google
    • jakość linków wewnętrznych występujących w testowanej stronie
    • sprawdzenie prawidłowego opisania tagów i metatagów
    • kontrola ALT ATRYBUTÓW w grafikach umieszczonych na stronie
    • ilość i źródło linków prowadzących na naszą stronę
    • analiza wartości i jakości treści umieszczonych na witrynie
    • analiza map i skryptów podpiętych pod witrynę
    • wynik strony w rankingu ogólnoświatowym oraz jej pozycja na lokalnym czyli polskim rynku
      oraz szereg innych czynników sprawdzających zgodność ze standardami wyszukiwarek internetowych

 W jakim celu wykonujemy audyt strony?

Najprościej mówiąc, po to aby poznać jej najsłabsze punkty, które w sposób skuteczny uniemożliwiają skuteczne wypromowanie naszej strony w internecie. A następnie zalecić jak najszybsze naprawienie najsłabszych punktów. Oczywiście nie należy demonizować tematu i rwać włosów z głowy z powodu mało istotnych błędów, które nie są czynnikiem mającym wpływ na potencjał witryny. Nie należy jednocześnie bagatelizować tych błędów, które czynią naszą witrynę nieprzyjazną wyszukiwarkom internetowym.

Bezpłatny audyt strony internetowej – czy to jest możliwe?

Zdecydowanie tak – ale musimy poświęcić  temu zagadnieniu trochę czasu i środków finansowych. Jakie problemy zgłasza nasza witryna możemy sprawdzić samodzielnie poprzez wykonanie prostego testu na przykład za pomocą darmowego i ogólnie dostępnego SEO testera stron internetowych. Wynik wstępnej analizy pozwoli nam podglądnąć podstawowe, ale ważne parametry naszej strony. Taki audyt unaoczni nam podstawowe błędy występujące w naszym serwisie, lub  pokaże, że takowych nie ma, strona jest zoptymalizowana i doskonale sobie radzi w sieci, i że wszystko jest super fajnie 😉  Oczywiście jest to delikatny sarkazm – gdyż z doświadczenia wiemy, że takich stron jest bardzo niewiele. Prawda jest taka, że generalnie prawie każda strona zawiera jakieś tam błędy mniej lub więcej znaczące błędy. Ale chodzi o to aby było ich jak najmniej i aby nie były to „poważne” uchybienia, uniemożliwiające wzrosty pozycji w wynikach organicznych danej wyszukiwarki.

Audyt podstawowy to pierwszy krok w budowaniu sukcesu strony.

 Na jego podstawie można zamówić w razie potrzeby rozszerzoną wersję audytu strony, aby mieć pełny wgląd w czynniki ocenę ich szkodliwości i sprawdzenie co należy niezwłocznie poprawić (czyli to co blokuje naszą witrynę), a które czynniki mimo niepokojącego wyniku nie są powodem do realnego niepokoju :)

Jaka jest cena audytu strony www?

Na rynku usług internetowych jest bardzo wiele Firm oferujących tę usługę. Sztuką jest znaleźć firmę, która zrobi ten audyt rzetelnie i sprawdzi wiele parametrów naszej witryny. Ważne jest aby w audycie było jak najwięcej ważnych parametrów pokazujących niedociągnięcia i ewentualne braki. Postarajmy się przed dokonaniem zlecenia otrzymać informację jakie parametry zostaną sprawdzone. Czy tylko podstawowe, o których możemy się dowiedzieć z bezpłatnych narzędzi diagnostycznych. Czy też będą to rozszerzone informacje szczegółowe, wraz z obszernym raportem i konkretnymi zaleceniami naprawczymi.

Ceny za tego typu usługi są bardzo zróżnicowane. Audyt z raportem, można wykonać za kwotę oscylującą w okolicach 400 – 700,00 zł. Choć oczywiście rozbudowany audyty dużych serwisów internetowych, witryny sklepowej, czy dużego portalu internetowego może znacznie przekroczyć  kwotę 2000,00 zł. Wszystko jest uzależnione od ilości podstron, ilości wersji strony, parametrów które mają być badane,  kodowania strony, systemu w jakim wykonana jest strona i jeszcze kilku innych parametrów o których napiszemy w następnej części.

Podstawowe czyli
– darmowe narzędzia do sprawdzenia elementów mających wpływ na kondycję naszej strony.

Pierwszym elementem od którego radzilibyśmy rozpocząć sprawdzenie naszego serwisu. –   strony www, jest oczywiście darmowy bezpłatny tester szybkości udostępniony przez google: Speed test strony www  Adres naszej strony wpisujemy w belce wyszukiwarki i możemy zapoznać się z wynikami dla wersji na. komputery i na telefony komórkowe.